CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Friday, June 4, 2010

TEAM BUKU BAHASA ARAB THN 1

Alhamdulillah selesai sudah mesyuarat penilaian 100% di hotel nomad sucasa.Selama 5 hari disana,memang amat menyedihkan kerana kerja kerja dah hampir selesai.( pelik kan,kenapa pula ana harus bersedih)
Ana sebenarnya tidak menyangka dan masih tidak percaya dengan situasi Ana sekarang.begitu susah rupanya untuk menghasilkan buku ini dan akhirnya hampir di penghujungnya,
suatu waktu dahulu bila buat bab contoh,buat je sesuka hati mengikut cara pedagogi dn kreativiti sendiri tapi bilaa buat betul betul,banyak aspek perlu di ambil kire.
Ala kulli hal,Ana berpuas hati kerana dapat membuat dan menyumbangkan idea dalam penulisan Ana.Lagipun buku tu Ana juga yang nak guna untuk mengajar pada tahun depan.Ana pun dah minta komen kawan kawan seperjuangan yang mengajar juga.Mereka puas hati dengan apa yang Ana buat.alhamdulillah,semoga mereka dapat menggunakan buku itu dengan baik.
Gambar di atas adalah gambar team buku bahasa Arab tahun satu KSSR.Sungguh bertuah sekali dapat bekerjasama dengan mereka yg merupakan orang yang hebat belaka.Rasa sayu sebab kami macam dah satu keluarga.semoga dapat lagi bekerjasama dengan mereka.Insyaallah.

0 komen:

INILAH ANA MENGIKUT BULAN MASIHI NOVEMBER

banyak idea dalam perkara
sukar utk dimengertikan atau difahami sikapnya
berfikiran kehadapan
berfikiran unik dan bijakp
enuh dgn idea-idea baru yg luarbiasa
pemikiran yg tajam
daya firasat yg sgt halus dan tinggi
bagus utk jadi doktor
cermat dan teliti
personality dinamiks
sifat yg berahsia,
pandai mencungkil dan mencari rahsia
banyak berfikir, kurang bercakap tetapi mesra
berani,
pemurah setia dan byk kesabarant
erlalu degil dan keras hati
apabila hendak,akan diusahakan sehingga berjaya
tak suka marah kecuali digugat
mudah ambil berat terhadap orang lain
pandai muhasabah diri
cara berfikir lain dari org lain
otak yg sangat tajam
pandai mendorong diri sendiri
tidak hargai pujian
kekuatan semangat dan daya juang yg sgt tinggi
apabila hendak sesuatu cuba sampai berjaya
badan yg tough
kasih sayang dan emosi yang sangat mendalam
romantik
tidak pasti dgn hubungan kasih sayang
suka duduk dirumah
sangat rajin dan berkemampuan tinggi
amanah, jujur setia dan pandai berahsia
tidak berapa berjaya dalam mengawal emosi
bercita-cita tinggi
perangai tidak dapat diramal dan mudah berubah-ubah