CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Saturday, February 6, 2010

Belajar dari Pengalaman baru

Bukanlah niat dihati untuk memberhentikan penulisan tentang diri ini di blog yang agak peribadi jugaklah sebenarnya..huhuhu
Tetapi tengah sesuai kan diri dengan pengalaman baru sebagai penulis buku teks ni..Satu pengalaman yang kadang kadang bila diingatkan semula,memang terasa melucukan.Ana tertawa seorang diri.Pertama kali dalam mesyuarat dengan panel penilai yang tak pernah sepanjang hayat Ana rasai suasana begitu.Semua nya memberi pengalaman baru buat Ana.ana terus belajar dan belajar dan berfikir..

Dr Abd Razak tanya pada Ana,,Ustazah tak pernah ke masuk bengkel camni..huhuhu.Ana jawab memang Ana tak pernah.Kat Mesir dulu pun sewaktu belajar disana,,tiada situasi seperti ini..

Melalui pengalaman baru ini,Ana cuba mengubah diri supaya lebih kuat dan lebih berani..lebih garang boleh tak???huhuhu

2 komen:

ZulDeanz said...

Taniah Ustazah kerana mendapat markah yang paling tinggi tempohari...

SOHAINA MOHD SALLEH said...

betul ke???hehehe..macam tak percaya je..huhuhu

INILAH ANA MENGIKUT BULAN MASIHI NOVEMBER

banyak idea dalam perkara
sukar utk dimengertikan atau difahami sikapnya
berfikiran kehadapan
berfikiran unik dan bijakp
enuh dgn idea-idea baru yg luarbiasa
pemikiran yg tajam
daya firasat yg sgt halus dan tinggi
bagus utk jadi doktor
cermat dan teliti
personality dinamiks
sifat yg berahsia,
pandai mencungkil dan mencari rahsia
banyak berfikir, kurang bercakap tetapi mesra
berani,
pemurah setia dan byk kesabarant
erlalu degil dan keras hati
apabila hendak,akan diusahakan sehingga berjaya
tak suka marah kecuali digugat
mudah ambil berat terhadap orang lain
pandai muhasabah diri
cara berfikir lain dari org lain
otak yg sangat tajam
pandai mendorong diri sendiri
tidak hargai pujian
kekuatan semangat dan daya juang yg sgt tinggi
apabila hendak sesuatu cuba sampai berjaya
badan yg tough
kasih sayang dan emosi yang sangat mendalam
romantik
tidak pasti dgn hubungan kasih sayang
suka duduk dirumah
sangat rajin dan berkemampuan tinggi
amanah, jujur setia dan pandai berahsia
tidak berapa berjaya dalam mengawal emosi
bercita-cita tinggi
perangai tidak dapat diramal dan mudah berubah-ubah