CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, October 22, 2009

JAMUAN HARI RAYA






Di atas adalah gambar Ana dan rakan seperjuangan bersama DR ZAHARAH HUSSIN yang merupakan pensyarah dan guru terakhir Ana bagi semester empat ini.


Berbagai perasaan terlintas difikiran,sedih,gembira...Inilah kelas Falsafah pendidikan Islam yang merupakan subjek terakhir yang ana ikuti untuk pengajian sarjana pendidikan.




Selepas mendengar pembentangan sahabat sahabat Ana,kami mengadakan jamuan hari raya.seronok sesangat.






2 komen:

Sheikh said...

Tak jemput pun ana ke majlis hari raya tu..huhukk..camne laporan penyeledikan? dah settle ke? ana nampak gayanya kena tambah 1 sem lg lah..:)))

SOHAINA MOHD SALLEH said...

Laporan Penyelidikan semester ni ambik 3 kredit je.dah rasa tak sempat siap.jadi semester depan ambik lagi 3 kredit..harap harap dapatlaa siapkan semester depan dan terus konvo.sama sama laa kita berdoa

INILAH ANA MENGIKUT BULAN MASIHI NOVEMBER

banyak idea dalam perkara
sukar utk dimengertikan atau difahami sikapnya
berfikiran kehadapan
berfikiran unik dan bijakp
enuh dgn idea-idea baru yg luarbiasa
pemikiran yg tajam
daya firasat yg sgt halus dan tinggi
bagus utk jadi doktor
cermat dan teliti
personality dinamiks
sifat yg berahsia,
pandai mencungkil dan mencari rahsia
banyak berfikir, kurang bercakap tetapi mesra
berani,
pemurah setia dan byk kesabarant
erlalu degil dan keras hati
apabila hendak,akan diusahakan sehingga berjaya
tak suka marah kecuali digugat
mudah ambil berat terhadap orang lain
pandai muhasabah diri
cara berfikir lain dari org lain
otak yg sangat tajam
pandai mendorong diri sendiri
tidak hargai pujian
kekuatan semangat dan daya juang yg sgt tinggi
apabila hendak sesuatu cuba sampai berjaya
badan yg tough
kasih sayang dan emosi yang sangat mendalam
romantik
tidak pasti dgn hubungan kasih sayang
suka duduk dirumah
sangat rajin dan berkemampuan tinggi
amanah, jujur setia dan pandai berahsia
tidak berapa berjaya dalam mengawal emosi
bercita-cita tinggi
perangai tidak dapat diramal dan mudah berubah-ubah