CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, September 8, 2009

Bulan Ramadhan yang menguji Ana

Kali kedua ehsan melukakan hati Ana,
nampaknya ALLAH JUA CINTA SEJATI ANA ,Tambahan pula tibalah sepuluh malam terakhir ini,untuk Ana kuatkan beribadah.Penghujung Ramadhan,,sedihnya..Setiap tahun Allah menguji Ana pada bulan Ramadhan dengan kisah cinta Ana yang tak kesampaian,Ini adalah untuk memberitahu Ana bahawa Cinta yang abadi hanyalah pada Mu Ya Tuhanku..

Ana bukanlah kisah sangat pun tentang manusia yg melukakan hati Ana ni,Ana relaks ,cool dan lalui peristiwa ini dengan tabah.Ana pernah lalui peristiwa yang lebih teruk dari ini lagi.

Akhirnya sekali lagi dalam tahun ini,biarlah Ehsan dengan labunya.

2 komen:

eva salsabila said...

Salam Ramadhan kak..

tinggal 10 hari je kan..jap je kan rasa Ramadhan bakal meninggalkan kita..

Ehsab tue sapa kak? hehe..soli busy body lak..tak faham tu yg tnya tue..

SOHAINA MOHD SALLEH said...

Salam Ramadhan buat eva,

Eva nak tau ehsan tu saper,,
Ehsan tuh lelaki yg diciptakan allah bukan untuk akak.huhu.

INILAH ANA MENGIKUT BULAN MASIHI NOVEMBER

banyak idea dalam perkara
sukar utk dimengertikan atau difahami sikapnya
berfikiran kehadapan
berfikiran unik dan bijakp
enuh dgn idea-idea baru yg luarbiasa
pemikiran yg tajam
daya firasat yg sgt halus dan tinggi
bagus utk jadi doktor
cermat dan teliti
personality dinamiks
sifat yg berahsia,
pandai mencungkil dan mencari rahsia
banyak berfikir, kurang bercakap tetapi mesra
berani,
pemurah setia dan byk kesabarant
erlalu degil dan keras hati
apabila hendak,akan diusahakan sehingga berjaya
tak suka marah kecuali digugat
mudah ambil berat terhadap orang lain
pandai muhasabah diri
cara berfikir lain dari org lain
otak yg sangat tajam
pandai mendorong diri sendiri
tidak hargai pujian
kekuatan semangat dan daya juang yg sgt tinggi
apabila hendak sesuatu cuba sampai berjaya
badan yg tough
kasih sayang dan emosi yang sangat mendalam
romantik
tidak pasti dgn hubungan kasih sayang
suka duduk dirumah
sangat rajin dan berkemampuan tinggi
amanah, jujur setia dan pandai berahsia
tidak berapa berjaya dalam mengawal emosi
bercita-cita tinggi
perangai tidak dapat diramal dan mudah berubah-ubah