CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, May 20, 2008

Dah mula start sekolah hari nii


haiiiiiiiii!!!!!assalamualaikum..murid-murid semua..hari ni takkusangka,,,ana kena bertugas kat perhimpunan..secara mengejut..sebenarnya bukan laa ana yang kena bertugas tapi ganti bagi guru yang pergi entah mana..mungkin guru tu hantar bebudak softball..Apa lagi ana pun pakai hentam jer cakap kat depan perhimpunan..mujurlaaaaaaaaa..
Esok pagi kenA CAKAP ENGLISH PULAK DAHH..AYOYO...!!NAMPAKNYE ANA KENA ACU CUBA TRY TEST AJERLAA..PAKAI BANTAI JER LAA..BOLEH TAK..HEHEHEHE..DOAKAN ANA ESOKK..

0 komen:

INILAH ANA MENGIKUT BULAN MASIHI NOVEMBER

banyak idea dalam perkara
sukar utk dimengertikan atau difahami sikapnya
berfikiran kehadapan
berfikiran unik dan bijakp
enuh dgn idea-idea baru yg luarbiasa
pemikiran yg tajam
daya firasat yg sgt halus dan tinggi
bagus utk jadi doktor
cermat dan teliti
personality dinamiks
sifat yg berahsia,
pandai mencungkil dan mencari rahsia
banyak berfikir, kurang bercakap tetapi mesra
berani,
pemurah setia dan byk kesabarant
erlalu degil dan keras hati
apabila hendak,akan diusahakan sehingga berjaya
tak suka marah kecuali digugat
mudah ambil berat terhadap orang lain
pandai muhasabah diri
cara berfikir lain dari org lain
otak yg sangat tajam
pandai mendorong diri sendiri
tidak hargai pujian
kekuatan semangat dan daya juang yg sgt tinggi
apabila hendak sesuatu cuba sampai berjaya
badan yg tough
kasih sayang dan emosi yang sangat mendalam
romantik
tidak pasti dgn hubungan kasih sayang
suka duduk dirumah
sangat rajin dan berkemampuan tinggi
amanah, jujur setia dan pandai berahsia
tidak berapa berjaya dalam mengawal emosi
bercita-cita tinggi
perangai tidak dapat diramal dan mudah berubah-ubah